reklama
Šťastná domácnosť

Prémiový bloger

Šťastná domácnosť

  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  38x

Od 18 rokov mám domácnosť, manžela, staršie aj oveľa mladšie dieťa, vnúča a záhradu a sťahovala som sa sedemkrát. Chodím do práce, starám sa o svojich milovaných. Premýšľam. Som jedna z vás. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Články z rubriky Nezaradené

Myslíte, že periete ľahko a eko? Tak schválne...

Šťastná domácnosť

Myslíte, že periete ľahko a eko? Tak schválne...

Nie som hysterická eco gazdiná, iba zle vidím. Tak som sa zoznámila s pásikmi na pranie. A namotala som sa. Na pásiky.

  • 30. jan 2022
  • Páči sa: 7x
  • Prečítané: 3 569x
  • 1
Čo sa blondínka naučila o vysávačoch a vysávaní

Šťastná domácnosť

Čo sa blondínka naučila o vysávačoch a vysávaní

Odjakživa som neznášala vysávanie. A potom som sa vydala...

  • 5. dec 2021
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 455x
  • 0
O jeseni, o susedoch, o tekvici

Šťastná domácnosť

O jeseni, o susedoch, o tekvici

"Prišiel ti list od frajera", zahlásil môj syn záhadne, keď som sa vrátila domov z práce. Potom sa uškrnul a vytiahol mi spoza stierača javorový list.

  • 24. okt 2021
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 296x
  • 0
Láska je vo vzduchu...

Šťastná domácnosť

Láska je vo vzduchu...

Neverila som synovi, keď sa chválil, že naša malá vnučka spí aj desať hodín nepretržite. Minule som tak dlho spala aj ja u nich. Finta bola vo vzduchu. V čistom vzduchu.

  • 3. okt 2021
  • Páči sa: 5x
  • Prečítané: 1 438x
  • 0
Umývačka, svokra a ja

Šťastná domácnosť

Umývačka, svokra a ja

Priznajme si milé dámy, ktorá z nás sa pri prvej návšteve nechcela zalíškať budúcej svokre. Hlavne, keď už bola ruka v ruke a my sme sa im chystali ukradnúť najväčší poklad, ich miláčika.

  • 12. sep 2021
  • Páči sa: 3x
  • Prečítané: 1 163x
  • 12
reklama
Viem, že viete umyť okná. A toto ste skúsili?

Šťastná domácnosť

Viem, že viete umyť okná. A toto ste skúsili?

Viete, pri ktorej z domácich prác spálite najviac kalórií? Áno, rúbanie dreva je fajn odpoveď, ale mala som na mysli skôr odpoveď b. Umývanie okien.

  • 8. aug 2021
  • Páči sa: 14x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Vegáni, štamgasti, cukrári a bohémi všetkých krajín spojte sa!

Šťastná domácnosť

Vegáni, štamgasti, cukrári a bohémi všetkých krajín spojte sa!

Výraz uhorková sezóna všetci poznáme. Niekto si predstaví, že – nič a ešte aj horúco, a niekto, že – niekoľko vedier uhoriek na zaváranie. Veľa to o nás vypovedá!

  • 17. júl 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Žehliť, nežehliť, toto vždy a toto nikdy a akú fintu sa naučiť

Šťastná domácnosť

Žehliť, nežehliť, toto vždy a toto nikdy a akú fintu sa naučiť

Moja prababička žehlila aj spodnú bielizeň. Treba však podotknúť, že len dámske nohavičky vtedy dosahovali rozmery dnešných kapri nohavíc.

  • 27. jún 2021
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 0x
Ako som sa rozšupla v spálni

Šťastná domácnosť

Ako som sa rozšupla v spálni

Počuli ste už o Marie Kondo? Jej priezvisko sa používa vo svete miesto slova upratovať. Po našom – kondovať. Tak teda nasleduje trochu inšpirácie do spálne. Tam zrejme máte šatník.

  • 13. jún 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Čo som sa naučila o mužskom holení a o mužoch

Šťastná domácnosť

Čo som sa naučila o mužskom holení a o mužoch

Hovorí sa, že rozdiel medzi malými chlapcami a dospelými mužmi je iba v nákladnosti ich kupovaných hračiek. Presvedčila som sa, že nie vždy to tak musí byť. Niektoré veci sú dobré vždy.

  • 16. máj 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 267x
  • 3

Najčítanejšie blogy za posledný mesiac

reklama
Tešíte sa už na návštevy? Naštudujte MoKoHo :)

Šťastná domácnosť

Tešíte sa už na návštevy? Naštudujte MoKoHo :)

My, Slováci, sme boli odjakživa mimoriadne pohostinným národom a za každých okolností sme sa rozdelili aj o to posledné. Chcem prispieť Morálnym kódexom hostiteľa.

  • 2. máj 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Vyzuť alebo nevyzuť?

Šťastná domácnosť

Vyzuť alebo nevyzuť?

Určite ste už mali dilemu, ako hosťovi taktne naznačiť, že by sa mal pri vstupe do vášho uprataného príbytku vyzuť, alebo naopak, že u vás sa nevyzúva nikdy. A určite aj vaši hostitelia zvažovali, či vyzuť vás. Tak ako na to.

  • 10. apr 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 554x
  • 2
Nie je hanbou priznať si, ak na niečo nemáte. Alebo že vás nebaví kváskovať

Šťastná domácnosť

Nie je hanbou priznať si, ak na niečo nemáte. Alebo že vás nebaví kváskovať

Zranená duša bolí viac ako zlomená noha. Verte mi. Zažila som oboje. Kým rekonvalescencia zlomeniny je viac-menej na šikovnom fyzioterapeutovi či rehabilitačnej sestre, vyliečenie zranenej duše stojí na vašej sile a odolnosti.

  • 27. mar 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Vtáci sťahovaví. Manuál na ozajstné sťahovanie

Šťastná domácnosť

Vtáci sťahovaví. Manuál na ozajstné sťahovanie

Mama mi zvykla hovoriť, že mám večne „nasolený zadok“*. Nemýlila sa. Minimálne v tom, ako často som sa sťahovala. Urobila som tak sedemkrát a zakaždým som to poňala ako výzvu, ktorá mi dávala krídla. Ako tí sťahovaví vtáci...

  • 22. mar 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 638x
  • 1
Ako sa panička zmenila na stavbárku

Šťastná domácnosť

Ako sa panička zmenila na stavbárku

Už počas prvej vlny korony ma navštívila známa. Mimochodom veľmi pekná a udržiavaná pani, ktorá mala pred pandémiou iba pár nevyhnutných starostí, aby nezmeškala termíny u kaderníka, manikérky či kozmetičky.

  • 13. mar 2021
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu